11 november 2012

Till er läsare.

nu har jag beslutat följande...

jag kommer att sluta blogga på denna blogg troligen...
jag gillar bara inte denna blogg,den är lixom inte jag på något vis...
MEN!
om några dagar,kanske imorgon så kommer den aldra SISTA överaskningen på denna blogg :)!
så bara för att jag slutar blogga på denna blogg så får ni bara inte missa den sista överaskningen ^^
NI FÅR BARA INTE :D
så denna vecka som kommer så ska ni kolla bloggen varje dag för man vet inte när den dyker upp :D

och till er därute som tänker såhära
"äsh hon kommer bara göra ett diplåm där det står typ jag kommer aldrig glömma er på"

-tänk inte så för BANNE MIG BÄTTRE ÄN SÅ KAN JAG FAKTIST!
ni bloggläsare är det bästa som har hänt mig och jag kommer aldrig glömma bloggen :D
MISSA INTE ÖVERASKNINGEN!!!!! :D

Bella

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. hupsis råkade ta bort min komentar xD men varför ska du sluta? :( den är ju såå bra! <3333

    SvaraRadera
    Svar
    1. de gör inget xD
      bthw;i'll tell you tomorrow ;)

      Radera